PhotobucketPhotobucket

Thursday 28 July 2011

Kekecewaan

Siapa tak rindu, selama 3 tahun duduk situ, dari ostel belakang ke ostel depan... hurmmm, kenangan yg ada suka duka, gelak ketawa, sedih, menangis, kecewa, marah semua ada.. dari bilik belakang kakak_kakak yg sayang kan aku, aku rindu sangat, ketawa bersama_sama, masak sardin, beli lauk sama_sama makan dekat kedai, pergi giant sama_sama, pergi bilik kakak lain, kacau diorang, dah akhirnya bergaduh masing_masing ego.. sama_sama pindah bilik, tp skrg semua dah tak ada.. aku akan nangis jika kakak aku pindah, sebab aku tahu itu adalah perpisahan terakhir, ye aku kuat menangis, aku nangis sebab aku rindu akan rindu kan diorg, rindu kakak_kakak yg aku sayang, aku terpencil, aku tak pandai mcm diorg, digree dan dip, dan aku cuma sijil.. hurmmm 
hostel baru___ utk membina hidup baru, bersama kawan_kawan yg aku kenal dan aku sayang, kte berkaroke, kte tgk wayang sama_sama, kte makan bersama, sahur kte masak bersama_sama, hidup seperti keluarga adik dan kakak_kakak.. Datang penghuni bilik yg baru, menambahkan kegembiraan dlm hidup, kacau_kacau, sedih bersama, gembira pun bersama, mandi pun bersama, solat berebut_rebut bilik air, tido sama_sama.. bercuti bersama_sama.. tapi sekarang cuma tinggal kenangan yg aku simpan, kesedihan yg perit,   perpecahan kawan, kte dah tak macam dulu lagi, sekarang kte seperti tak kenal satu sama lain, yg dulu bilik kte paling kuat bunyi, gelak bersama, usik mengusik, pergi basuh pinggan pun sama_sama... tak akan makan klu x cukup ahli keluarga.... apa jadi sekarang... kekecewaan, keegoaan, kepedihan, kemarahan, salah faham... sekarang diam adalah lebih baik dari berkata_kata.. aku yg mengharap dipengakhiran ini adalah kegembiraan bukan kesedihan...

0 comments:

Post a Comment