PhotobucketPhotobucket

Tuesday 23 August 2011

kim hyun joong..

Assalammualaikum
*
*
*
*
*
hehehe dulu selalu tanya kenape erk skrg ramai minat Korea.. sekarang jangkit virus Korea dah berjangkit dekat saya sendiri.. buat malu jek
Saya dulu Korea pergh pandang pun tak.. hehe sekarang setelah tertengok boy over flower haiyaaa dah terminat.. hehe then tiap malam search boy over flower je.. beli cd hehehe.. Utube plk search Kim Hyun Joong.. ye saya mengaku dulu saya mengutuk Korea hehe sekarang dah termakan kata_kata sendiri.. (padam muka) hehehe..antara yang saya minatlah selain Kim Hyun Joong , Lee Min Ho, Kim Bum, Goo Hye Sun , Kim Joon , SS501 , 2pm, Kara.. hehehe tapi Paling minat Kim Hyun Joong, eish_eish dia senyum je cair hati aku, huh dasyat... 

jeng_jeng
*
*
*
*
senyuman mu buat hatiku cair wahai Kim Hyun Joong.. (gile sendiri)
*
*
*
walaupun baru je nak kenal_kenal artis Korea nih..


*
*
*
*

*
*
*
*
nie pic Kim Hyun Joong paling cute.. hehehe 
........................................>tamat_beri_laluan_kepada_artis_yang_lain_pula>...............................................

 Goo Hye Sun (cute)
 Lee Min Ho (hensem gile)
 Kim Bum (comel)
 Lee Min Ho (tomei) cerita terbaru astro HD 393 city hunter
Lee Min Ho - Jun Pyo
Goo Hye Sun _ Jan Di .....watak dalam Boy Over Flower
...................................................................................................................................................................

says :: saya x kretif masuh baru lagi dalam dunia blog cerita pun x tau nak tulis ape.. hehehehe klu sudi baca trimas_ sangat.. hehehehe

0 comments:

Post a Comment