PhotobucketPhotobucket

Saturday 24 November 2012

Kekuatan

Ya Allah
Aku berTerima Kasih pada mu ya Allah, selama aku tercari-cari akan diri ini, saat aku diberi ujian kepada mu ya Allah engkau memperkuatkan aku ya Allah , saat aku terleka dengan keangkuhan dan kepura-puraan dunia ini engkau menyedarkan aku ya Allah, saat aku memerlukan petunjuk untuk ke jalan mu ya Allah engkau berikan pada ku ya Allah.. maafkan aku ya Allah aku terlupa akan dunia ini hanya sementara ya Allah.. aku terlalu leka mengejar keseronokan di dunia ya Allah, aku terlupa akan yg mencipta aku ya Allah. kepada mu aku datang dan kepada mu aku kembali ya Allah.. Alhamdulilah, ketika aku menyendiri , saat aku tercari-cari diriku ya Allah engkau telah memberi petunjuk ya Allah.. subahanAllah.. engkau kuatkan lah umat mu ini ya Allah sesungguhnya aku manusia yg lemah ya Allah.. 

0 comments:

Post a Comment