PhotobucketPhotobucket

Monday 31 December 2012

Selamat Tiba Wahai 2013

Akhirnya sudah tamat tahun 2012, dan Selamat datang 2013..
Azam baru, aku masih belum capai azam tahun lepas,
mungkin aku perlu kuat kan semangat untuk tahun ni,
Tapi entah mengapa, sejak beberapa hari ni, hati rasa gementar,
selalu tahun baru tak macam ni,
apakah yang bakal menjelma, aku harap yang baik_baik saja,
sejak kebelakangan ni tak berapa sihat,
selalu kalau aku sakit teruk mesti, 
hidup aku akan berubah, Allahualam
tapi aku tak tahu apa yang bakal berubah,
tapi aku harapkan perkara_perkara yang baik,
arghh sekarang umur aku dah 22 tahun, tapi aku masih dalam kebingungan,
dalam merancang untuk perjalanan hidup aku,
tapi aku hanya manusia yang merancang tapi yang menentukan adalah Allah.


"Ya Allah, aku harap pada tahun ini aku akan dapat capai impian aku,
dan panjangkanlah umur keluarga ku agar aku dapat membalas segala perngorbanan mereka suatu hari nanti, 
sesungguhnya aku hanya manusia lemah, yang tidak lari dari membuat dosa,
engkau ampunkanlah dosa_dosa aku yang lalu"..




0 comments:

Post a Comment