PhotobucketPhotobucket

Sunday 31 July 2011

aku yang rindu...

apabila saya pejam mata, banyak kenangan yang saya simpan tak akan saya lupa sampai bila_bila..
menjelmanya bulan puasa, amat dinantikan oleh umat islam, alhamdulilah saya masih lagi menghirup udara segar untuk menjalani ibadah puasa.. dulu berpuasa dengan kawan_kawan yang saya sayang, dengan kakak_kakak yang saya kasihi hormati, dengan adik_adik yang saya cintai, tapi kini hanya tinggal kenangan manis... dulu kita bersahur bersama_sama, menyediakan makanan utk bersahur bersama, berpuasa bersama, berbuka bersama.. hurmm sekarang hanya tinggal kenangan... sekarang saya berharap puasa kali ini dapat membuka hati mereka untuk bermaafan... saya sentiasa doakan untuk mereka... apabila saya memejam mata, saya berharap hati mereka terbuka kembali.. sebab saya sayang mereka lebih dari hati saya... semoga kita berjumpa lagi dibulan ramadhan lagi... rindu mereka ...        sebab byk tolong saya, dan thank jgk sebab cipta kenangan bersama.. bye semoga kita berjumpa lagi..

0 comments:

Post a Comment