PhotobucketPhotobucket

Friday 5 August 2011

Parents..

Alhamdulilah, saya diberikan mami dan abah yang sangat menyayangi aku dan adik_adik aku, tak pernah menghampakan anak_anak nya, cubalah cakap je (teringin nak makan pizza, esok terus dapat) terharu sangat walaupun yang selalu mengada_gada adalah aku dan adik lelaki aku, huh tapi adik akulah  nak mahal_mahal, tapi abah sanggup belikan hahah yelah anak lelaki sorang dan dia lah anak bongsu paling manja, kasut supra sanggup turun timas square semata_mata nak beli kasut supra, aih hahaha basikal BMX dan baru je hilang dah laaaaa mahal, geram betul dengan adik tak jaga elok_elok, geram je tapi abah tak marah aduh, kalau aku dah marah, untung sangat pencuri tuh kalau jual pun dapat duit banyak geram, tapi tak apa dah rezeki sampai situ nak wat cam mane.. (tapi still sakit hati dengan pencuri tu) skateboard lah, mahal lagi aduh, handphone mahal lagi aduh... hahaha kakak dia (aku) just lebih makanan lah ehhehehehe, barang_barang lain biasa_biasa saje, yang adik kedua tuh die paling baik hahahaha rasanya dia paling jarang minta_minta macam adik aku tuuuu oppps termasuk aku hehehhee, paling kurang pun dia minta kasut,  sebab memang dia gila kasut tinggi_tinggi, haa kat umah tu sampai ada rak kasut yang macam almari, paling banyak kasut dia, sebab tuh kalau aku duduk ostel jalan_jalan ada barang aku lebih belikan untuk dia, sebab die jarang minta hehehe aku belikan lah, kalau adik lelaki aku tu dah dapat banyak... kekekekeke tapi aku rasa bertuah sebab dapat parents macam mami dan abah aku, Alhamdulilah, kalau aku dah berkerja nanti aku nak bawa keluarga pergi mekah, melancong.. sebab aku sayang keluarga aku...  end..

says::: hari ni masak nasi arab untuk berbuka... huhhhh  

0 comments:

Post a Comment